Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mayıs 15

Tatlı bir esintiyi anlatır bu yazılar

Vefa, oldukca ağır yüktür. Her insan taşıyamaz.

Yaz dostum! Güzel sevmeyene adam denir mi?

Güzel Sözler

Kan bağları neye yarar can bağları olmadıktan sonrasında.

Her insanın gülmekten konuşamayacağı bir arkadaşı olmalı.

En kuvvetli iki savaşçı; sabır ve zamandır.

Güzel Sözler
Güzel Sözler
Başladığın cümleyi kendin bitiremezsen noktayı başkası koyar.

Kırılmış bir kalbin hesabı bu dünyaya ağır gelir.

Aşk, biri gelip ona anlam yükleyene dek bir tek bir kelimedir. Güzel sözler ile telafi olmaz.

Kaliteli insan işiyle boş insan kişiyle uğraşır. Mevlana sözlerinden bu da.

Özlem Sözleri

Sen oldukca sev de bırak giden yar utansın.


Özlemin azı bir çok olmaz, ağırdır işte! Özlem sözleri böyle anlatılır.




Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.

İnsanı en oldukca yıpratan şey; iyi niyetlidir. 

Mevlana Sözleri
Mevlana Sözleri
Hayatınız fena bir yola girmişse ihmal etmeyin, direksiyondaki sizsiniz.

Sen neye iyi mi bakarsan, o da sana o şekilde bakar.

Sevmek bu kadar güzelse kim bilir sevmeyi yaratan ne kadar güzeldir.

Hepimiz aynı anda yaşar fakat her insanın karanlığı farklıdır.

Bir ihtimal yağmura da gerek kalmazdı, insanoğlu bu kadar kirli olmasaydı.

Sesini hatırlamıyorum bile; fakat söyledikleri hala aklımda.

Mevlana Sözleri

Öperken kokusunu içine çektiysen özlerken burnunun direği sızlar.

Pahalı parfümleri bir kenara bırakın insan itimat kokmalı.

Her şey üzerine üzerine geliyorsa, kim bilir sen ters yönde gidiyorsundur. Özlem duyma geçmişe ileri bak.

İnsanın öğrenmesi ihtiyaç duyulan ilk dil; tatlı dildir.

Yanında çocuk benzer biçimde mutlu olduğun şahıs; haiz olduğun en kıymetli şeydir.

Yüzü güzel insanoğlu için gönlü güzel insanları ne oldukca üzdünüz.

Özlem Sözleri
Özlem Sözleri
İplerdeki düğümler bir halde çözülür. Aslolan sorun boğazındakiler.

Asla kimseyi, sizi duasına katmayacak kadar kırmayın. Güzel sözleri anıları düşünün.

O vapur sığındığı limanı özleseydi, tüm dalgalara dayanır, gene de gelirdi.

Herkesi adam yerine koymayın bazıları alışkın değildir yadırgar.

Masallar Albayım. Bu dünyada sonu mutlu biten tek şey onlar.

Bazı insanoğlu alçak gönüllüdür bazıları da alçak olmaya gönüllüdür.

Uçmak için kuş olmak gerekmiyor. Minik sevinçler olsun, yeter.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yarın ilk aşık olduğum hem en güzel hem en kötü zamanlarımı yaşadığım şehre gidicem. aşık olduğum adam hala orda ve ben her an onu görücekmis hissiyle atıcam adımlarımı görmek icin dualar ederek yürücem yollarda. beni görmek bile istemeyen bi adamı unutamadım evet yerini dolduramadım doldurmaya da calısmadım bi süre sonra. çağımızın vebasına ben de yakalandım