Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mayıs 17

Hayata Yeniden Başla !

Bugün güzel sözler konumuza evlilik ile ilgili güzel sözler ile başlayacağız. Niçin evlilik yüzüğü, yüzük parmağına takılmak zorundadır düşündünüz mü? Bundan dolayı başka hiçbir parmağımızdan, direk kalbe giden direkt bir damar yoktur, evlilik kalple bağlantılıdır. Aşkın resimleridir onlar.

Kişiler bir anda gelmeleriyle yalnızlıklarını uçuranları severler, gitmeleriyle kendilerini yok edenlere sırılsıklam aşık olurlar.


Güzel Sözler 

Her gün birazcık daha artan sensizliğe inat ettim resimleri yok sevdim, anılarımızı unuttum. Fakat mutlu ol seni sevdiğim seni unutamadığım yerde kendimi unuttum.

Güzel Sözler
Güzel Sözler
Gözlerinin en acı ‘kahve’sinden koy önüme, kırk senenin hatırına ‘sen’de seninle kalayım! Aşk acısı ile ilgili aşkın acısını anlatır bana bu söz.

Gitme vakti gelmişse ‘dur’ demenin; Vakit geçmişse ‘dön’ demenin ve kalpten hissedilen aşk bitmişse ‘tekrardan’ demenin. Hiçbir ama hiçbir manası yoktur.
Elimi sallasam ellisi diye bir şey yok bebeğim; Daha üçüncüde ‘Kaşar’ damgası yersin, ki kaşarlık senin ruhunda var.




Biz, aynı tavla oyununda değişik iki pul gibiyiz. Öyle ya, ‘Biz birbirimizi kırmadan oyunu sonlandıramayız.

Ben genel anlamda sırılsıklam aşık olurum hep böyledir bu, fakat bir de bakıyorum ki bu aşkta ıslanan gene yalnız ben oluyorum aşk acısı ile kıvranıyorum, ne kadar körkütük aşık oluyorum uslan artık deli gönlüm, acı çektiğin anların resimleri uslandırsın seni gönlüm.

Aşk Acısı ile İlgili Sözler

Kimi zaman yalnız onun sende bıraktığı anları belki de tek bir anı özlersin, Her şarkıda ayrı bir hatıra saklıdır sanki; istesen de silinmez silemezsin.

Aşk resimleri
Aşk resimleri
Başkalarının yaptığı hatalardan ders alın. İnsan tüm hataları kendi meydana getirecek kadar uzun yaşayamıyor.

Birini özlediğinizde üzülmek yerine özleyebilecek birine haiz olduğunuz için kendinizi talihli hissetmeniz icap ettiğini fark etmelisiniz anın tadını yaşamak budur, resimleri görün.

Beklemek; Şimdi asla duyamayan güzel birine, dünyanın en güzel şarkısını sözleriyle söylemek kadar anlam ifade etmez.

Not: Komik Sözler Yazımız

Bir şey söyle bana anlat içindeki güzel sözleri. İçimdeki kayayı kaldırıp atacak bir şey anlat dinliyorum özlem dolu gözlerimle. Nefes alabileceğim bir şeyler söyle bana meleğim, resimlerimze bakıyorum ve uyuyamıyorum.

Güzel Aşk Resimleri
Güzel Aşk Resimleri
Kimi zaman mühim olmamalı gidecek olan ya da gelmeyen ya da ne bileyim. Bundan dolayı kimi zaman, başlaman gerekir her şeye tekrardan hiçbir şey olmamışcasına.

Bilmiyorum ki; karşılaşsak bile hatırlar miyiz birbirimizi tekrardan o güzel aşk sözleriyle? İkimizde artık bir bambaşka biriyken.

Bir fincandaki acı kahve gibidir yaşam. Kimi zaman tatlı kimi zaman değildir, acısı acıtır. Mühim olan kahvenin tadı değil esasen, onu kiminle içtiğiniz kiminle demlendiğinizdir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gideceksen git dedim o da gitti.. kendimi tam anlamiyla bok gibi hissettim. hani meyvesindir sebzesindir tadin tuzun vardir da sonra sindirilirsin ve en sonunda bok gibi bırakıp giderler ya bi lağım çukuruna.. heh aynen öyle işte..