Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mayıs 3

Anılarımdaki sana

Missouri'ye bir Çiftlik Satın Almaya Geldim, Fikrim YoktuAyrıca Hayatımın Sevgisini Bulacağıdan

Aşk ile Güzel Sözler Anıları

İkinci Dünya Savaşı'ndan sonra bir parça toprak sahibi olmayı hayal ettim güzel sözler duyabileceğim insanlardan sıkılarak. Bu yüzden, merkezi Illinois'dan Missouri Shelbina'ya taşındım ve 6000 $ için 236 dönüm satın aldım aşk ile aldım buraları ve duvarlarına güzel aşk yazıları yazdırdım,

Güzel Aşk Yazıları

Garipti evet. Arsa arsası toprak yol üzerindeydi ve yarım tarım arazisi ve yarısı ağaçlar vardı, su ya da elektriksiz çalışan eski bir ev vardı. Açıkçası, asal gayrimenkul dediğiniz şey güzel değildi kulağa duygusal sözler gelebilir ama öyle değil. O sözleri tek söyleyen benimdir.
Hayatımda ilk defa yalnızdım ve onu özgürleştirici buldum. Günlerim şafak söndürmeden karanlığa kadar sürülerek mısır ekimi yapılıyordu. Öğle yemeği geldi ve gitti, yemek yemeyi bile unuttum.




Missouri'de tarımda büyük bir başarı olduğumu söyleyemem. Bununla birlikte, bazı sabanı almak için mağazaya gittiğimde, sayacın arkasında çalışan Claudette adındaki güzel bir kadınla tanıştım.

Güzel Aşk Yazıları

Ayrıca Shelbina'daki St. Mary Katolik Kilisesi'nde her hafta ona rastladım. Müdürünün "önce Illinois'de su, elektriksiz ve kahya tutmayan eski bir evde yaşayan o uzun boylu (ve uygun lisans sahibi)" hakkında soran tuttuğunu öğrendim.

Güzel Sözler

Claudette ve kız kardeşi kısa sürede çiftliğime güzel sözler söyleyerek aşk ile gitti ve bazı perdeler koydu. Teşekkürlerimi göstermek için, Claudette'i 2½ tonluk Studebaker kamyonuma binmek için aldım. 1954'te evlendik ve şimdi 62 yıldan fazla bir süredir beraberiz!

Daha sonra Missouri çiftliğini aşkımla güzel anılarla 3500 dolarlık bir kâr için sattım ve Illinois'de 40 dönüm satın aldım. Birçok nedenle, Missouri çiftliğini satın almak iyi bir fikirdi. Çiftlike sahip olduğum ve sevgilimle buluşacağımız anılarımı daima cesaretlendiririm.

0 yorum: