Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mayıs 6

Güzel Sözler

Nasıl ayrılmana izin vereceğim
İz bırakmadan bırakmana izin verin
Ben burada güzel sözler ayağa kalkarken
Her nefes al, ooh
Sen bi'tanesin

Aşk sözleri
Aşk sözleri
Beni gerçekten kim biliyordu

Nasıl benden uzaklaşırsın
Tek yapabileceğim sözleri zaman
Gitmeni izle

Çünkü kahkahayı ve acıyı paylaştık.
Ve gözyaşlarını paylaştı bile
Sen bi'tanesin
Beni gerçekten kim biliyordu

Ţimdi bana bir güzel 2017 baksana,
Çünkü sadece boş bir alan var

Güzel sözler
Güzel sözler
Ve hatırlatmak için burada bırakacak hiçbir şey yok.
Sadece yüzünün belleği
Şimdi bana bir bak,
Çünkü sadece boş bir alan var
Ve bana geri dönüyorsun
Her şeye karşıdır ve
Karşı karşıya olduğum şey

Keşke seni geri çeviririm
Arkanı dön ve bana ağla bak
Sana söylemem gereken çok şey var.
Pek çok nedeni
Sen bi'tanesin
Beni gerçekten kim biliyordu

Ţimdi bana bir baksana,
Çünkü 2017 güzel yazılar sadece boş bir alan var
Ve hatırlatmak için burada bırakacak hiçbir şey yok.
Sadece sözler yüzünün belleği
Şimdi bana bir bak,
Çünkü sadece boş bir alan var
Fakat sizi beklemek için,
Yapabileceğim güzel tek şey bu ve işte bu kadar
Karşı karşıya olduğum şey
Şimdi bana iyi bak,
Çünkü hala burada duracağım
Ve bana dönme ihtimaline karşısın
Almam gereken şans bu, ah, oho.

0 yorum: