Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mayıs 11

Özlü Güzel Sözler

Gülüşün güneş ışığında özlü güzel sözler Hayatımın yazında. Aşkın sihirinde Yukarıdaki fırtınalar dağınık. Geceleri hayal eden aşıklar ile kısa cennete ulaşmak.

Güzel Anlamlı Sözler

Ancak karanlık gölgeler solduğunda Aşk kayar gider

Güzel Anlamlı Sözler

Boş bir plaj anlamlı streçinde dalgaların desende


Elimle resimleri çizme Kumda, suratını görüyorum




Denizde çakıl taşlarını atlamak Cennet güzel kısa için dilek
Kum kaleleri aşağıda parçalanır Huzursuz dalgalar ve akış

Kısa Özlü Sözler

Kabuk dinlemek Sesi bekliyor güzel her zaman ayrı olacağımız halde
Sonsuza dek bir rüyada kilitli kaldım Tekrar seversem

güzel sözler

O zaman bile, hiçbir şey anlamlı sözler değişmeyecek Ve senin tadı kaldı
Cennete yapışmak Fakat sizden uzaklık büyüdükçe
Kalbimin bildiği her şey Öpücüğüne açlık

  • Dokunuşun için özlem Ruhumun güzel Maria'sı


Bütün gece doldurmak anlamlı kısa güzel Bütün günlerimi söz boşveriyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kendimi hiç mi hiç sevmiyorum, özellikle şu aralar, farklılığımı kaybedip diğerlerine benzediğimi gördükçe.
egomu törpülemem gerek çünkü çok emanet duruyor. kendini sevmeyen biri kibirli olabilir mi?