Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mayıs 9

Sevgiliye Güzel Sözler

Gözlerimiz her sevgiliye buluştuğunda Içimdeki bu his
Alabileceğimden neredeyse fazla mı. Güzel söz Bebeğim bana dokunduğunda.

Güzel Sözler

Beni ne kadar çok sevdiğini hissediyorum. Ve sadece beni uçuruyor

Sevgiliye güzel sözler

Hiç kimseye ya da başka bir şeye sevgiliye yakın güzel olmamıştım sözler. Düşüncelerini duyabiliyorum
Hayallerini görebiliyorum Ne yaptığını bilmiyorum
Sana çok aşığım Sadece daha da iyileşiyor

Hayatımın geri kalanını geçirmek istiyorum Yanımda seninle
Sonsuza dek Yaptığın her küçük şey




Bebeğim sana hayranım cildinizin kokusu

Sevgiliye Güzel Sözler

Öpücüğünün tadı Karanlıkta fısıldama şekli
Saçların her yerimde. Bebeğim, ben seni benim gibi güzel sözler ile seviyorum.
Kalbimin her yerine dokundun Oh her seferinde ilk kezki gibi geliyor
Bütün gece gözlerine harcamak istiyorum Yaptığın her küçük şey
Sana çok aşığım Sadece daha da iyileşiyor

güzel sözler

Hayatımın geri kalanını sevgiliye  geçirmek istiyorum aşk yazıları Yanımda seninle
Sonsuza dek Yaptığın her küçük şey
Oh, yaptığın her küçük şey Bebeğim sana hayranım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

senden sonra karşıma kim çıktıysa,seni hep aldatmış gibi hissettim.ama artık hissetmiyorum ve bu daha çok canımı yakıyor.bir şey hissedememek...